Forum DeVil PaInTbaLL Nowy S▒cz Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

jestem na skraju wyczerpania.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum DeVil PaInTbaLL Nowy S▒cz Strona G│ˇwna -> Pole paintballowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla
major



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:49, 05 Kwi 2014 Temat postu: jestem na skraju wyczerpania.

a co myslicie zeby wypie**olic te j**ane paznokcie na amen ja slucham niekt├│rych to mi sie plakac chce no jak mozna sobie 15 razy dac zerwac paznokiec.ja bym chcia┼é je tak usun─ůc zeby nigdy nie uros┼éy.sorki za pisownie taki charakter.Powiem wam ze te paznokcie sa okropne
[link widoczny dla zalogowanych]
Cho─çby ┼Ťwiadomo┼Ť─ç ┼╝e nie mam tych ┼Ťwi┼ästw w jelitach robi na mnie dobre wra┼╝enie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiedzia┼éam ze mi przykro ze juz go nie poci─ůgam, ze woli patrzec na cia┼éa innych kobiet bo moje juz pewnie zna na pami─Ö─ç i juz mu obrzyd┼éo. [link widoczny dla zalogowanych] mrowienie w nadgarstku i w okolicy kciuka, palca wskazuj─ůcego i ┼Ťrodkowego oraz po┼éowy palca serdecznego;
S┼éysza┼éam o med contour i stwierdzi┼éam, ┼╝e w sumie nie mam nic do stracenia. A wi─Öc co do wody to wiadomo ┼╝e przy ka┼╝dej diecie nale┼╝y jej du┼╝o pi─ç, woda oczyszcza organizm i wyp┼éukuje z niego z┼ée sprawy - wszyscy wiedza jakie. do tego bola┼éy mnie plecy jakby mnie lekko zawia┼éo ,w okolicach krzy┼╝y. LOGIN: My┼Ťlisz , ze tam same cesarki na ┼╝yczenie robi─ů? [link widoczny dla zalogowanych]
Jezeli jedziesz na wlasna lape to sie ubezpiecz w euro>26 albo innej ubezpieczlni mlodziezowej; Ja mojemu koledze (rodowity Angol) kupi┼éam w├│deczk─Ö ┼╗ubr├│wk─Ö, wcze┼Ťniej Bolsa. wczoraj podali w wiadomosciach wyrok wydany na polska suke i tureckiego sk**w.....a,rok temu ta polska szmata i turecki ciul pobili corke i podrzucili do szpitalnej toalety,mala Karolinka zmarla ,bo jej obrazenia byly za wielkie i nie przezyla,bo ta szmata z tym sk**wielem ja tak mocno pobili.Rok temu zostali skazani na na 5 lat wiezienia on na 8 lat.Wczoraj oglosili,ze sad wyrok zmienil,bo byl za lagodny,ta nikczemna matka i turek,kochasie dostali kare do zywocia w pierdlu i niech tam zdechna! A czy kto┼Ť robi┼éa zabieg fotoodm┼éadzania w Bielsku Bia┼éej? Bo jesli faktycznie tak jest,ze im wiecej sie jej je, tym wiecej sie chudnie, a ty jak piszesz,jestes caly dzien poza domem, to moze to jest przyczyna? Po wczorajszym ca┼éodziennym okropnym deszczu ani ┼Ťladu. mam nast─Öpuj─ůce wyniki (test z metoclopramidem):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]

do mnie tez nie doszly -(
[link widoczny dla zalogowanych]
a jeszcze inne - same si─Ö reklamuj─ů meczy mnie juz to...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kilku dni dr─Ötwieje mi lewa r─Öka( palec serdeczny i maly jak i czesc reki pod tymi palcami) My┼Ťla┼éem ┼╝e to przejdzie, ┼╝e nadwyr─Ö┼╝y┼éem za mocnymi treningami na si┼éowni, ale ca┼éy dzie┼ä czuje odr─Ötwienie mniejsze lub wieksze i nie chce ust─ůpi─ç.

Mam 178 cm i wcale sie tym nie szczyce,wole zdecydowanie nizsze kolezanki,wygladaja slicznie te o wzroscie 160-170 cm [link widoczny dla zalogowanych] ale poza tym NIE DLUBAC tam!
ciekawska pani jest L Nadzieja dzi─Ökujemy za fluidy przydadz─ů si─Ö Z tym piwem dziewczyny to nie przesadzajcie Wi─Ökszo┼Ť─ç kap┼éan├│w u nas wywodzi si─Ö z Ruch├│w Odnowy Ko┼Ťcio┼éa i maj─ů na og├│┼é podpisan─ů Krucjat─Ö Wyzwolenia Cz┼éowieka (ja te┼╝ mam wi─Öc z tak─ů propozycj─ů mo┼╝ecie wyj┼Ť─ç na s┼éonia w sk┼éadzie z porcelan─ů Pewnie ┼╝e mo┼╝esz zaprosi─ç, cho─ç u nas si─Ö tego nie praktykuje. Isc do salonu Matrix (w internecie znajdziesz adresy salon├│w partner matrix w Twoim miescie) i popro┼Ť o zapigmentowanie rozja┼Ťnionych ko┼äc├│w farb─ů socolor i na to zrobienie koloryzacji ColorSync w kolorze zbli┼╝onym do naturalnego, tak ┼╝eby odrost by┼é neutralny a reszta pozbawiona rudego refleksu. [link widoczny dla zalogowanych]
Moja praca wygl─ůda nast─Öpuj─ůco.12 godzin pracy,potem 2 dni wolne i tak w k├│lko.Kto┼Ť napisa┼é o pomiataniu-sory s─ů r├│┼╝ni ludzie ale trzeba mie─ç swoj─ů godno┼Ť─ç i si─Ö sprzeciwstawi─ç.Lekarz nie jest Bogiem tak wiec jakie ma prawo traktowac na jak szmatki??? bo jak m├│wi┼éam o tym pajaku komu┼Ť kto nie mieszka w domu to nikt nie chcia┼é wierzy─ç ze istniej─ů w polsce takie wielkie paj─ůki, tylko patrzyli na mnie jak na zmy┼Ťlaj─ůce dziecko. No i jak to zwykle bywa w naszym polskim szowinistycznym grajdo┼éku gdzie panuje stereotyp u─çi┼Ťnionej matki polki- w efekcie zawsze wszystkiemu jest winna kobieta... no teraz pe┼éno tych Wiktorii, nikoli, D┼╝esik i D┼╝enifer├│w - g┼éupia moda i tyle - mnie sie niepodoba ale nie imi─Ö jest w cz┼éowieku najwazniejsze na szcze┼Ťcie nieboj sie operacji ja przed meczylam sie z nadczynnoscia 8 lat . ja juz jestem po zabiegu lekarz powiedzial ze nie ma sensu leczyc tego tabletkami wiec czekala mnie laporoskopia lecz i z tym wyszedl problem przy zabiegu okazalo sie ze po cesarce mam takie zrosty ze musieli mnie otworzyc normalnie i okazalo sie ze oba jajniki sa oblozone licznymi torbielami i ze zadne tabletki by tu nawet nie pomogly na dzien dzisiejszy ciesze sie ze mam juz to za soba i wyniki tez z probek wyszly dobrze wiec kochane glowa do gory my kobiety wszystko przetrwamy...oje gg 7580532 gdyby ktoras chciala pogadac pozdrawiam!!!! Mam 174 wzrostu i wa┼╝e 49 kg, w pasie mam 63cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Was Dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko bylo super do momentu az zaszlam w ciaze, brzuszek sie naciagnal , skora oczywiscie tez a co za tym idzie idzieurka ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widz─Ö, ┼╝e tuta s─ů sami fani orbitreka wi─Öc mo┼╝e kto┼Ť pomo┼╝e mi w wyborze fajnego elektromagnetycznego orbitreka... [link widoczny dla zalogowanych] 5 min.
Mam nadziej─Ö, ┼╝e bed─ů efekty (no bo lato nadchodzi b. Bo┼╝e kiedy┼Ť jak siedzia┼éam na kanapie z mam─ů przyszed┼é wielki paj─ůk. wi─Öc mo┼╝e tutaj czego┼Ť szukaj? i jeszcze dodam ze to jest taki dance Na szczescie moj dziely pies poluje na nie!! [link widoczny dla zalogowanych]
Pani wygl─ůdaj─ůca kompetentnie zrobi┼éa ze mn─ů wywiad i przyst─ůpi┼éa do pracy. takze w duzej czesci negatywny stosunek do obcokrajowcow bierze sie wlasnie z tego: Poniewaz nie spozywamy wegli, nie podnosi sie poziom insuliny a tym samym nie ma napadow glodu. Zdaj─Ö sobie spraw─Ö, ┼╝e wyniki trzeba jak najszybciej skonsultowa─ç z lekarzem. Buty to sprawa tego, jki aparat mamy. Tez nie wiedzialem nic o bolu ani skutkach pozniejszych po zabiegu. witam wszystkie forumowiczki mam straszny problem ot├│┼╝ na pocz─ůtku wakacji kupi┼éam sobie szamponetke(mied┼║).
Zapewni┼éy mnie kobietki ostatnio na recepcji ┼╝e je┼Ťli mam tam cia┼╝e prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej dziewczynki!Ja chodze na aqua-aerobic do klubu fitness na Monte Cassino.Chodze juz ponad trzy miesiace i efekty sa.Po plywaniu zawsze ide na saune(wliczona w cene)Cialko naprawde zrobilo sie jedrniejsze milsze w dotyku.Karnet na 8 wejsc kosztuje125zl.A i jeszcze od czasu do czasu ide do Activu w kupcu na ABF takie cwiczenia na brzuszej bioderka pupe.Daja niesamowite efekty ale najlepiej cwiczyc minimum 2-3 razy w tygodniu.Efekt murowany!Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie pracuje ju┼╝ 5 lat w zawodzie i nie czuje si─Ö na si┼éach ┼╝eby stan─ů─ç znowu przy fotelu fryzjerski.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w┼éa┼Ťnie jad┼éam ┼Ťniadanie jogurt z p┼éatkami i zaje┼éo mi to conajmniej z 30 minut nie moge je┼Ť─ç ale to chyba dobrze [link widoczny dla zalogowanych] Awidnosc przeciwcia┼é w kl.
┼╗ycz─Ö wszystkim kobietkom walcz─ůcym z tym ┼Ťwi┼ästwem powodzenia i samych s┼éonecznych dni z maluszkami Chyba ze spotka jakas co tez mu wszystko bedzie na tacy serwowac. witam ja mialam operacje osiem lat temu wycieto mi trzy guzy i 3/4 tarczycy no i niestety na ta chwile guzy odros┼éy ale co bedzie dalej to nie wiem lekarz oceni ale stresik jest. Frostak - dzi─Öki Mam resztki kataru. [link widoczny dla zalogowanych]
Polak jeden w drugim widzi konkurenta do jego posady powszechna jest zazdrosc o zarobki... a nieoczekuje by sie ze mna obchodzili delikatnie,oczekuje troche zrozumienia od wlasnej siostry.........a to ze dzis palnela o owocach ...ona non stop gada o cwiczeniach dietach i ze musi schudnac jeszcze 2kg ....niewazne ze wie o chorobie,niewazne ze to ona zawsze byla ta lepsza ,ta ladniejsza....w moich oczach i zwyczajnie takie gadanie sprawia ze najchetniej niejadlabym nic....a inni jak m├│wi─ů ok nieraz pomy┼Ťle zdo┼éuje si─Ö jak powiedza ze mi sie przytylo ale nieoczekuje od nich nic ....a jej ufam,kocham j─ů nad zycie,dogadujemy sie super ale jezeli chodzi o chorobe to oczekuje slyszec wsparcie i zapewnienie ze jest ok by zachecic mnie do normalnego jedzenia a nie przeciwnie... Ptaszyna nie ka┼╝dy organizm reaguje tak samo... Jestem zachwycona efektem moich piersi, cho─ç efekt mia┼é by─ç widoczny dopiero po miesi─ůcu. A co jesli ktos rodzi naturalnie??? ja mysle ze nie, bo kazda z nas boi sie o to ze moze stracic swoj skarb... Pani Anna Bigos,kt├│ra pracowa┼éa do niedawna w Hair Coif w Czy┼╝ynach otworzyla sw├│j salon HAIR STYLE przy ul.┼Ťw.Wawrzy┼äca 38 (blisko gal.Kazimierz) salon ma czynny pon-sob 9:00-20:00 tel.12 429 46 31.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum DeVil PaInTbaLL Nowy S▒cz Strona G│ˇwna -> Pole paintballowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin