Forum DeVil PaInTbaLL Nowy S▒cz Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

i ja czekam ,i czekam na czestochowianki i nic

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum DeVil PaInTbaLL Nowy S▒cz Strona G│ˇwna -> Pole paintballowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla
major



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 8:36, 09 Kwi 2014 Temat postu: i ja czekam ,i czekam na czestochowianki i nic

My┼Ťl─Ö o Tobie...
[link widoczny dla zalogowanych]
czym to jest spowodowane ? aplaus - moja kumpela zrobila sobie dekolorke sama w domu wlasnie elgonem - musiala uzyc az 3 saszetek .
No jak si─Ö zna faceta z dwie godziny to z pewno┼Ťci─ů tak
[link widoczny dla zalogowanych]
mi bardzo pom├│g┼é poni┼╝szy artyku┼é, w kt├│rym zawarto naturalne sposoby na bezsenno┼Ť─ç bez syntetycznych lek├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
kurcze jakby co to ja sie ogolic nie dam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Najbardziej wypadaja przy kapieli i podczas czesania!!!

jeste┼Ťcie po 30 a ja po 40 te┼╝ szukam kole┼╝anek na wsp├│lne pogaduchy i wypady je┼╝eli nie jestem za stara to kontakt 792080263 pozdrawiam pa [link widoczny dla zalogowanych] Wielki hippcio mi sie Do klania!
Dzieje si─Ö tak, poniewa┼╝ warstwa ┼Ťluzu i kamienia ka┼éowego pogrubia si─Ö z czasem. To Twoja szansa na zmian─Ö Twojej przysz┼éo┼Ťci! Nie zeby bylo mi tu zle, ale po 3 tygodniach spedzonych wsrod rodziny i przyjaciol jakos nie umialam sobie wyobrazic, ze znowu mam to wszystko zostawic. Nie stawi┼éa si─Ö na przes┼éuchanie, rozmowy z bieg┼éym te┼╝ nie mia┼éa. masaz ba┼äka chi┼äska ,zatrudnilam do tego mez a w┼éaczy┼éam yutube i tma pokaza┼éam jak ma wykonywac na poczatku 5 razy w tygodniu [link widoczny dla zalogowanych]
Dali zwyk┼é─ů dziewczyn─Ö - tak─ů, kt├│ra stwarza pozory normalno┼Ťci i wygl─ůda w tej roli autentycznie. Co to za niskie ceny tych maseczek. Apropos blizn: by┼éo to tzw.pranie w┼éos├│wnie bardzo wiem o co chodzi┼éo ale efekt by┼é zniewalaj─ůcy!!!!nie ma co kombinowa─ç samemu ,bo mo┼╝na dokumentnie zniszczy─ç w┼éosy i ju┼╝ nic nie pomo┼╝e podaje namiary do pani Julki 503-077-035 Wroc┼éaw dzielnica Biskupin ,pozdrawiam wszystkich cieplusio chcia┼éam tr├│j fazowy rozgarnieta ekspedj─Ötka mi go poleci┼éa ale tam nic nie jest napisane ze to tr├│jfazowy i nie wiem sama bulion (z sodem, ale bez cukru, uwodornionych olej├│w i glutaminianu sodu), ,TABLETKI ,kt├│re u┼╝ywam na co dzie┼ä (te┼╝ w pude┼éku 7-dniowym),20z┼é,kt├│re p├│┼║niej wyda┼éam na pras─Ö,kom├│rk─Ö i ┼éadowark─Ö,dow├│d osobisty i legitym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hihi, pierwszy dzie┼ä roku i tak ju┼╝ wytrzyma┼éa┼Ť wi─Öc teraz nie masz wyj┼Ťcia - w tym roku zero wymiot├│w!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zupelnie jakbym spedzila pol dnia w salonie pieknosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ze swojego nie ma┼éego do┼Ťwiadczenia wiem ┼╝e aquarobic to jest tylko wyrzucanie pieni─Ödzy, owszem dla os├│b po 60 jest to wskazane ale osoby m┼éodsze to tylko p┼éywanie.

do tego jako┼Ť nie potrafi─ů nawet no┼╝yczek porz─ůdnie trzyma─ç i po obci─Öciu same strz─Öpy s─ů,jedyny plus to cena niska w miar─Ö ale co mi po tym jak wygl─ůdam beznadziejnie.kto┼Ť zna normalne fryzjerki bo potrzebuj─Ö poprawi─ç ten cud techniki wiecznie zimy nie bedzie i kaptur p├│jdzie w odstawk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
zycze ci szczescia i zarobienia duzej kasiorki
Nie wiem jak z tym walczy─ç.
Zastanawiam sie bo jak nazwa mowi kaminie czy sa one w formie kamieni czy mazi.
Ja jestem pierwszy dzien po zabiegu usuniecia prawej dolnej 8mki, lekarz mi zalecił takie działania:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jadłem jogurty [link widoczny dla zalogowanych] duży plus bo to facet!
Zupa jest pyszna! Ja sobie my┼Ťle ze oni po prostu robi─ů sobie z nas ┼╝arty. mam do┼Ť─ç sprawdzania umiej─Ötno┼Ťci innych... Oczywi┼Ťcie zamkne┼éam oczy ,bo zdarzaj─ů si─Ö takie przypadki ,┼╝e mdlej─ů na sam widok ig┼éy w ciele. Romeo- imie znane, ale ma┼éo popularne. [link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ pojecha┼éam bez um├│wienia na ten stary adres i bardzo si─Ö zdziwi┼éam bo to nie to by┼éo a go┼Ťciu mnie ┼Ťciemnia┼é tak ┼╝ebym siad┼éa, ale zadzwoni┼éam do Pani Moniki i okaza┼éo si─Ö ┼╝e s─ů po przeprowadzce. Jakie to zycie moze byc skomplikowane... no Killa jak tak samo jeszcze poczekam..i troche g┼éupio z tym ze nie mzona sie jesio kompac normlanie...bo czasem mam ochotke usiac sobie w cieplutkiej wodzie a tu nie mozna tlyko ten prysznic....heh pozdrooo:d wybudzenie po pierwszym zawolaniu pani anestezjolog odrazu mowilam i juz nie przestalam hahaha na sali juz bylo super a w domciu juz 29 stycznia . jelito cienkie, jelito grube i odbytnicaostatnia cz─Ö┼Ť─ç jelita. Z dnia: Leczy┼éam si─Ö chyba 8 lat, eutyrox 50 i ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hello!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e wybielanie i fluorowanie zarazem?
[link widoczny dla zalogowanych]
ulge przynosi opuszczenie dloni palant.
jakies masz plany?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko wyglada w miare a brzuch pod pepkiem wielki.
do usłyszenia!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nie robie, ale mam załozone akryle, jestem bardzo zadowolona, bo mialam kiedys zele i widze roznice akryl jest o wiele twardszy i lepiej sie w nim czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze o szczer─ů odpowied┼║.

a kto mi powie jaki żel jest dobry aby się długo trzymał i nie odchodził [link widoczny dla zalogowanych] a jesli zostanoa blizny to mozna kupic specjanle maszci na znikniecie blizn mowie ci przekluj pepek ja mam jush 4dzien i nic sie nie papra ani nie jest czerowne ani nic wyglada jak zagojone hmm...wszyscy mowia ze jest zejbisty
najpierw po 5 min., potem 10 , nast─Öpnie zn├│w 10, potem 15 potem zn├│w 15, a nastepnie 20 !! Placilam 3000 tys zl bo blizna jest bardzo d┼éuga, teraz zostal mi okropny ┼Ťlad po zszyciu reki, wyglada koszmarnie bo jest czerwony, czasami nawet jak jest zimno robi sie siny. ! wyjechalam nie znajac jezyka, radze po pierwsze zamienic odpowiednie produkty czyli np pieczywo jasne na pelnziarniste, ograniczyc weglowodany, pic wiecej wody, dostarczac organizmowi wiecej blonnika i przede wszystkim cwiczyc ! [link widoczny dla zalogowanych]
Sama kiedy┼Ť posiada┼éam czerwone biodr├│wki i bardzo by┼éam zadowolona.Trzeba pami─Öta─ç , ┼╝e zak┼éadaj─ůc takie spodnie trzeba odpowiednio dopasowa─ç reszt─Ö ubrania, poniewa┼╝ mo┼╝na kiczowato wygl─ůda─ç ┼║le dobrawszy np. Zakocha┼é si─Ö w prostytutce z agencji Blue Star w Gdyni Tatianie. zdr─Ötwienie tej jednej nogi na kt├│rej mia┼éam zmiane i boli, w─Ögorz, ┼éoso┼Ť, ┼Ťled┼║, makrela, halibut itp. Szlak mnie trafia, bo jak jestem w domu to mam takie zawroty g┼éowy, ┼╝e pora┼╝ka. jesli tak, to jak to sie zalatwia? A p├│┼║niej je ma z powrotem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja ju┼╝ nie zmieni─Ö
wg tombaka to złe połaczenie nie rozumiem dlaczego?
Posz┼éam z mam─ů, do gabinetu wesz┼éam z mam─ů, bo by┼éo mi ra┼║niej i dzi─Öki temu nie by┼éam taka zestresowana.
Wyobrazam sobie, ze tobie jeszcze bardziej!

tak wi─Öc osobi┼Ťcie polecam ten szpital.
[link widoczny dla zalogowanych]
to Ty wyluzuj i czytaj dok┼éadniej, a b─Ödziesz wiedzia┼éa o co mi chodzi, bo ja nie m├│wi─Ö, ┼╝e kto┼Ť o wzroscie 174cm nie mo┼╝e mie─ç 56cm w pasie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny,wr├│cilam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A na czym to w┼éa┼Ťciwie polega? [link widoczny dla zalogowanych] mialam wrazenie, jakby moja pochwa byla strasznie przesuszona i podrazoniona!
- motywacja najwazniejsza - zawies kalendarz obok i zaznaczaj kolorowym flamastrem dni gdy cwiczylas tak aby bylo to widoczne z daleka Bardzo mnie boli jak na ni─ů staje. nio nie wiem juz sama kusi mnie efekt!! zwisaj─ůcy brzuch. masz tutaj tabelke z rysunkami - sprawdz czy dobrze robisz to cwiczenie 5. [link widoczny dla zalogowanych]
Chcialam zapyta─ç jakie s─ů ceny we fryzjerni na strzelc├│w? mam pytanie czy to normalne, ┼╝e rano nic nie wyp┼éywa mi tego leku? Ja wam m├│wi─Ö- najlepiej rozja┼Ťni─ç i po sprawie. Mi sie wydaje, ze nie wystarczy zeby pozbyc sie zlogow zbieranych przez lata. Odrazu po zabiegu wzie┼éam 2 apapy i 1 przed snem. Czy s┼éysza┼éy┼Ťcie mo┼╝e o takich przypadkach?-bo nie wiem czy dalej bra─ç czy mo┼╝e zmieni─ç na co┼Ť mocniejszego,tylko na co? relaksacyjny,klasyczny 70 z┼é(ok 45-60min)
Zimne dłonie i nogi, to u mnie normalka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie te┼╝ szyjka jest nisko - po drugiej ci─ů┼╝y mam os┼éabione mi─Ö┼Ťnie macicy.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum DeVil PaInTbaLL Nowy S▒cz Strona G│ˇwna -> Pole paintballowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin